Informacja dla konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zawartej na odległośćBędąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w serwisie BIOMED24.pl w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:
- pisemnie na adres: BIOMED24, ul. Ostrowiecka 7A, 27-350 Sienno;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@zdro-vita.pl
Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Produkt zwracany należy odesłać na poniższy adres:FUTUREMED
ul. Ostrowiecka 7A
27-350 Sienno (woj. mazowieckie)
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
W celu złożenia reklamacji lub zwrotu prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres reklamacje@zdro-vita.pl zawierającej:- numer zamówienia
- dane zamawiającego
- krótki opis reklamacji
Szczególne przypadki:Zgodnie z art. 96 ust. 7 i 8 ustawy – Prawo farm. (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271) produkty lecznicze, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyroby medyczne,
co do zasady, nie podlegają zwrotowi.
Wyjątek stanowią produkty lecznicze i wyroby medyczne, które są obarczone wadą jakościową lub zostały niewłaściwie wydane lub sfałszowane.Informacja o możliwości rozstrzygania sporów konsumenckich:Konsument ma możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów i reklamacji. Chcąc skorzystać z tego rozwiązania, należy wypełnić formularz na stronie unijnej platformy ODR, która dostępna jest pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr
Zespół BioMed24
GRUPA ZDROVITA