1. Posiadam konto w Biomed24.pl:W celu sprawdzenia statusu zamówienia należy zalogować się do swojego konta klienta. Przycisk "Zaloguj się".
Zamówienie posiadające status
"wysłane" zostało przekazane do wysyłki odpowiedniemu przewoźnikowi. Informacja wysyłana jest dodatkowo pod wskazany adres e-mail.
Zamówienie posiadające status
"potwierdzone" jest w trakcie realizacji lub oczekuje na zaksięgowanie wpłaty.
Logowanie do konta klienta ->Numer listu przewozowego z możliwością śledzenia przesyłki wysyłany jest przez firmę kurierską w oddzielnej korespondencji.
2. Nie posiadam konta w Biomed24.pl:Dotyczy zamówień złożonych bez rejestracji lub telefonicznie (klienci bez zdefiniowanego hasła)
Informacja o zmianie statusu przesyłki wysyłana jest drogą mailową na podany adres.
W przypadku wyboru firmy kurierskiej lub firmy InPost, na podany adres e-mail wysyłana jest dodatkowo wiadomość z numerem listu przewozowego oraz dalszymi informacjami dotyczącymi dostawy.